Blogas

Koučingas

Kaip pradėti sportuoti?

Ar daug žmonių šiuo metu užsiima savęs sveikatinimu?       Vis daugiau aplink sportuojančių: vieni šokinėja su “Kangoo Jumps” spyruokliuojančiais batai, kiti funkcinėje aerobikoje, treti treniruoklių salėje, ketvirti bėgioja,

...
Sveikata

Vandeniu į geresnę sveikatą

Žmogaus kūną sudaro apie 65% vandens. Norint, kad kūnas puikiai funkcionuotų, kad visi organai dirbtų nepriekaištingai, reikia vartoti kuo daugiau tyro vandens. Pastovus drėkinimas, privalomas žmogaus išgyvenimo elementas. Norint išvengti

...
Koučingas

Stresas – tai tavo troškimas

Jei išgyvename stresą ar nerimą, tai reiškia, kad darbuojasi mūsų ego. Galbūt grumdamasis su stresu, ego mano esąs stipresnis ir efektyvesnis, nes tada mums atrodo, jog šiame pasaulyje kažką iš

...
dilbiu lenta
Dienos pratimas

Dienos pratimas – Dilbių lenta

“Dilbių lenta” – tai izometrinis pratimas, kuris stiprina viso kūno raumenis. yra daug “Lentos” pratimo variantų. Jie atliekami įvairiausiose vietose. mano vedamose Jogos treniruotėse, mamos ir vaiko treniruotėse, pratimas labai

...
klasikinis atsispaudimas
Dienos pratimas

Dienos pratimas – Klasikinis atsispaudimas

Klasikinis atsispaudimas – naudojamas visur, tiek kariškių stovyklose, tiek mokyklų sporto salėse tiek mano vedamose grupinių treniruočių užsiėmimuose. Jeigu nori įvertinti savo fizinio pasirengimo lygį, tai jau dabar kai perskaitysi krisk ant žemės ir padaręs maksimalų kiekį parašyk man komentare ar žinutėje.

...