Dilbių lenta - pilvo presui stiprinti

dilbiu lenta_dienos pratimas_remigijusetp_
“Dilbių lenta” – tai izometrinis pratimas, kuris stiprina viso kūno raumenis.

Yra daug “Lentos” pratimo variantų. Jie atliekami įvairiausiose vietose.

Dažnai darome jį mano  vedamose Jogos treniruotėse, mamos ir vaiko treniruotėse.

Pratimas labai nemėgstamas vaikų aerobikos ir paauglių treniruočių metu.

Labai mėgstamas Kangoo Jumps, funkcinės aerobikos ir asmeninių treniruočių klientų. 🙂


Kodėl aš rekomenduoju šį pratimą?

Tam yra viena rimta priežastis: šis pratimas patikimiausias būdas ištvermei lavinti, stiprinti pilvo ir nugaros raumenis, bei kitus liemenį stabilizuojančius raumenis.

Remigijau Kaip atlikti "Dilbių lenta -plankas" pratimą?

Labai paprasta: 

  • Atsigulkite ant pilvo ir ištieskite kojas. 
  • Rankas sulenkite taip, kad dilbiai priglustų prie grindų.
  • Suspauskite kumščius arba padėkite delnus ant kilimėlio
  • Sulenkite kelius ir kūno svorį perkelkite, kad jis pasiskirstytų nuo kelių iki dilbių.
  • Atsispirkite dilbiais į kilimėlį ir kelkite pečius aukštyn ištiesdami kojas.
  • Lėtai nuleiskite pečius ir būkite šioje pozoje tiek kiek galite.

        Taisyklinga forma bus tada, kai atlikdami pratimą įtrauksite pilvo raumenis.
Venkite kelti sėdmenis ar nuleisti juos žemyn.

Kokios raumenų grupės dirba šiame pratime?

 Tikslinės raumenų grupės

  • Tiesusis pilvo raumuo
  • Išorinis įstrižinis raumuo
  • Skersinis pilvo raumuo (gilusis)
  • Vidinis įstrižinis raumuo (gilusis)
  • Tiesiamasi nugaros raumuo (gilusis)

Kiti dirbantys raumenys.

  • Dvilypis blauzdos raumuo
  • Priekinis blauzdos raumuo
  • Tiesusis šlaunies raumuo
  • Platusis išorinis šlaunies raumuo
  • Platusis tarpinis šlaunies raumuo (gilusis)
  • Didysis sėdmens raumuo
  • Užpakalinis deltinis raumuo
  • Trapecinis raumuo
  • Mažasis apvalusis raumuo
  • Priekinis deltinis raumuo
  • Priekinis dantytasis raumuo
  • Didysis krūtinės raumuo
  • Mažasis krūtinės raumuo (gilusis)
  • Rombinis raumuo (gilusis)
  • Padyglinis raumuo (gilusis)
  • Antdyglinis raumuo (gilusis)
  • Pomentinis raumuo (gilusis)

Matote kiek naudos duoda šis paprastas pratimas?

Rekomenduoju jį atlikti kuo dažniau ir pasiekti nuostabių rezultatų didinant savo ištvermę ir dailinant kūno linijas.
Žinoma labai svarbu prižiūrėti savo mitybos įpročius. Nuo to ką kasdien valgome priklauso mūsų energijos lygis, nuotaika, savijauta, sveikata, emocijos ir kūnas.

 

Žmonėms, kurie nori išmokti mitybos ypatumų, rekomenduoju apsilankyti mano puslapyje . Peržiūrėkite kiek ir ko gausite prisijungę prie pokyčių programos. Paskaitykite klientų atsiliepimus apie mitybos planus ir su mano pagalba pradėkite tobulėti jau dabar.
Jei neturite galimybės ateiti pas mane į treniruotes, kviečiu jus pamėgti mano FB. puslapį Remigijus Janeliūnas – Erdvė Tavo Pokyčiams, nes jame įdedu nemokamų treniruočių ir dalinuosi pozityvia informacija.
O Jeigu nori kiekvieną rytą pradėti su mankšta gyvai ir gauti net 2 sportinius video iššūkius po 30 dienų Štai dabar gali prisijunkti prie Ryto mankštų grupės ” kurioje yra 5 minučių, 30 dienų Lentos iššūkis” ir “Kojų, rankų ir preso 30dienų video iššūkis.”

 

 

Aš labai džiaugiuosi, kad prie šio dilbių lentos iššūkio, prisijungė daug žmoniū ir jie visi tobulėjo. Jeigu nori sužinoti, kaip teisingai daryti lentos pratimą, būtinai prisijunk prie mano ryto mankštų grupės. Galima išbandyti nemokamai.

Čia rasi ne tik dilbių lentos pratimus, bet ir kitų nuostabių 30 dienų iššūkių, bei kiekvieną rytą nauja mankšta su Remigijumi Janeliūnu tiesioginėje transliacijoje.
Prenumerata ir 7 dienų narystės dovana ryto mankštų čia, kad nereiktų kiekvieną mėnesį gaišti laiko. https://buy.stripe.com/8wM4iv4gwcQn0fK4gr

 



Visi iššūkiai pradedami nuo mažiausio fizinio pasirengimo žmogaus.

Paaiškinamos atlikimo technikos ir kartu su manimi linksmai keliaujama diena iš dienos stiprinant kūną.

Pritūpimus pradėjome nuo 30, o baigėme su 500
Lenta prasidėjo nuo 30 sekundžių,  ir 30 atsispaudimų ir kasdien didinant po 1 atsispaudimą aš pasiekiau savo rekordą!

Jį gali pamatyti čia:
Daugybė ryto manšktų video, nes sau esu išsikėlęs tikslą, kurio laikausi jau 130+ dienų. 

O tikslas yra – 365 dienas kiekvieną rytą 6:00 daryti ryto mankštą, su manimi kartu daro daugybė žmonių, o tie kas negali prisijungti tiesiogiai pasidaro mankštas pagal įrašą. Labai gerai gyvenantiems užsienyje.

Taigi puiki proga išbandyti pakeisti savo įpročius.
ryto mankštos 365
Jei norite konsultacijų mitybos, sporto, papildų klausimais, rebefingo seanso Šiauliuose ar koučingo paslaugų parašykite man asmeniškai, o aš su malonumu pabendrausiu.
P.S
Su malonumu priimsiu iš Jūsų “arbatpinigius” ir už mano indėlį į jūsų gerovę.
Dovana
Remigijus Janeliūnas

“SEB” LT097044000664619786
“PAYSERA LT” LT933500010008804989 “
PAYPAL
Facebook
LinkedIn
Twitter
Email